Tuesday, September 4, 2012

Saya Rindu Riuh KAMI KAA's 11




okayy !
blog ni pon dah berhabuk sehabuknya !
dah lama tak update !
nampak video kat atas ni?!
kalau sudi sila lah tengok dan kalau tak,
marahlah saya sebab tak ajak sesetengah dari korang..
Sorry okayy !
: /
well..
semua orang dah mula selesa dengan kehidupan tingkatan 4 ni kan?!
same goes with me !
even hurt a little bit..
but nevermind !
we just have 1 only years left and InsyaAllah we will be together
again as CLOSE FRIENDS..
biasalah kalau dalam masa 2 tahun ni,
masing-masing dah berubah hati kan?
masing-masing dah matang kan?!
kita semua dah BESAR !
*cuma mengharap yaya and topek lebih BESAR lagii*
sorry perli !
:P
entah manalah tahu,tahun depan aku dah tak usik langsung bloggie ni..
busy SPM kann?!
HAHA!

korang..
aku selalu termimpi-mimpi nak REUNION dengan semua KAA's 11
termasuk cikgu2 !
tapi adakah semua tuh akan terjadi lagi 2-3 tahun?
aku takboleh nak agak cuma saya disini sentiasa
mendoakan kitakita semua akan dipertemukan pada masa yang sesuai !
:')

okayy..
i think that's it !
seriously,banyak gilaa homework !
*form 4 bukan masa untuk HONEYMOON !*
time to work now..
till meet you guys again !
Assalamualaikum kalau tak jawab dosa,kalau jawab..
AKU SAYANGSAYANGSAYANGG KORANG SANGAT !
:D


No comments: